Neden yazdım?

Sizin de Sait Faik gibi 'yazmasaydım ölecektim' anlarınız olur mu? Benim olur, ama sonra hemen geçer. Geçmeden kalem kağıdı bulduğum dönemlerde yazdıklarımı sonradan okuduğumda, ne o anlarda bunları hissettiğimi, ne de yaptığımı yazdığım şeylerin çoğunu hatırlamam. Çok kötü bir belleğim var ama beni ölesiye yazmaya iten o anları ve onları yazmayı, sonra da beklemediğim bir anda yazdıklarımı bulup okumayı severim.


Nasuh Mahruki'nin deyişiyle (sanırım eniştesinden alıntıyla) 'torunlara masalları' derlemek bir anlamda amaç. Belleğiniz benim gibi pek iyi değilse, hatırladığınız zaman yazmak en iyisi gibi görünüyor.

Burada yazdıklarım, hayatımın çok çeşitli zamanlarında yaşadığım, hissettiğim, algıladığım olay ve olguları kapsıyor. Aslında kendime hatırlatmak için yazdığım şeyler ama dostlarla da paylaşmak istedim. Tanımadığım insanlar, geçerken görenler de laf atmakta yorum yapmakta hürler tabii ki.. Lafı fazla uzattıysam affola, dediğim gibi kendime notlar bunlar aslında...

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder